SYARAT URUSNIAGA
- Segala urus niaga hendaklah tunai dan dalam ringgit Malaysia (RM)
- Pelanggan hendaklah memberi segala maklumat dengan tepat
- Pelanggan harus menyimpan segala resit yang diberi dari pihak kami
- Pihak kami tidak akan bertanggungjawab diatas kerosakkan diluar jangkaan semasa kerja-kerja baik pulih dijalankan.
- Pihak kami tidak akan bertanggungjawab diatas kerosakkan untuk kerja-kerja baik pulih peralatan seperti membaiki board, membaiki lcd dan sebagainya.
- Sebelum proses baikpulih dijalankan pelanggan harus membayar wang pendahuluan (nilai wang pendahuluan bergantung pada nilai keseluruhan baikpulih dan budi bicara.
- Untuk barangan yang tidak dituntut lebih 90hari dari tarikh siap baikpulih diberitahu, pihak kami berhak untuk melupuskan peralatan tersebut tanpa sebarang notis.
- Pihak kami tidak akan bertanggungjawab diatas terbatalnya jaminan pada pihak ketiga.
- Sekiranya pelanggan ingin membatalkan kerja-kerja baikpulih pelanggan harus membayar kos yang telah dilakukan seperti kos diagnosis, kos bahagian yang telah ditukar dan sebagainya.
JAMINAN
- Jaminan selama 1 minggu pada mana-mana bahagian yang diganti sahaja.
- Tempoh masa jaminan akan di kira pada tarikh selesai baik pulih diumumkan pada pelanggan.
- Tiada jaminan untuk barangan yang rosak disebabkan cecair dan jatuh.
- Tiada jaminan untuk kerja-kerja baik pulih barangan seperti membaiki board, membaiki lcd dan sebagainya.
- Jika pelanggan menghantar barangan tersebut untuk dibaikpulih oleh pihak ketiga dimana barangan tersebut telah dibaikpulih oleh pihak MIN TECH SOLUTION akan terbatalnya jaminan
Produk kalis air
- Pihak kami tidak memberi jaminan kalis air selepas barangan tersebut dibaik pulih oleh pihak kami.
No comments:
Post a Comment